ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: جمعه ۳۱ فروردین
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

نحوه بازیابی نام کاربری و رمز عبور پنل
در صورتی که مشخصات پنل پیامکی خود از قبیل نام کاربری و رمز عبور را فراموش نمودید؛از دو روش زیر اقدام فرمایید.

روش اول:

در صورتی که نام کاربری و رمز عبور پنل پیامک خود را فراموش نموده اید،درخواست خود را به صورت کامل همراه با ذکر مشخصات (نام و نام خانوادگی، کد ملی،شماره موبایل و آدرس ایمیل ثبت شده در پنل پیامک)به ایمیل Datapayamak[at]GMail.com ارسال فرمایید تا بعد از بررسی،نام کاربری و رمز عبور به شماره موبایل ثبت شده در پنل ارسال گردد.

*  لازم بذکر است در صورتی که فقط رمز عبور پنل خود را فراموش نموده اید از روش دوم اقدام فرمایید.

روش دوم:

در صورتی که فقط رمز عبور پنل پیامک خود را فراموش نموده اید،با مراجعه به صفحه لاگین پنل، با کلیک برروی لینک “رمز عبور خود را فراموش کرده ام !” به صفحه مربوط به بازیابی مشخصات پنل پیامک ارجاع داده خواهید شد.

Forget- password 1

بعد از ورود به بخش بازیابی رمز عبور، از بخش “نام کاربری یا ایمیل” نام کاربری یا آدرس ایمیلی که در زمان ثبت نام ثبت کرده اید را درج نمایید و سپس از بخش “بازیابی از روش” برروی دکمه “پیامک” کلیک نمایید و  عبارت تصویر را در فیلد مورد نظر تایپ نمایید و برروی دکمه “بازیابی” کلیک نمایید طبق تصویر زیر تا کد بازیابی به شماره موبایل شما ارسال گردد و به صفحه تغییر رمز ارجاع داده شوید.

Forget- password 2

بعد از دریافت کد بازیابی،آن را در بخش “ کد دریافتی ” درج نمایید و سپس در بخش “رمز عبور” رمز عبور جدید و در بخش “تکرار رمز عبور” مجددا رمز عبور جدید را وارد نمایید و عبارت تصویر را در فیلد مورد نظر تایپ نمایید و برروی دکمه “بازیابی” طبق تصویر زیر کلیک کنید تا رمز عبور پنل تغییر داده شود.

Forget- password 3

بعد از تغییر رمز عبور می توانید با رمز جدید وارد پنل پیامک خود شوید.

 

نحوه بازیابی نام کاربری و رمز عبور پنل

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.