ثبت نام آنلاین
ورود به پنل
logo-samandehi

امروز: پنج شنبه ۶ اردیبهشت
Rabit Rabit Rabit Rabit Rabit

اطلاعیه های سایت

کاربرد سامانه پیام کوتاه ویژه آژانس های هواپیمای

کاربرد سامانه پیام کوتاه ویژه آژانس های هواپیمایی :

1- اطلاع رسانی جهت تور های جدید به مشتریان
2- اطلاع رسانی در مورد تغییر ساعات بلیط و تور ها
3- ارسال پیام کوتاه خوش آمد گویی بعد از عضویت مشتری در آژانس مسافرتی
5- ارسال پیام کوتاه بعد از اینکه مشتری به مقصد خود رسیده است
6- ارسال پیام کوتاه به عنوام آرزومندی سفر خوش برای مشتریان
8- اطلاع رسانی پرواز های خاص و چارتر توسط سیستم خودکار پیام کوتاه
9- ایجاد روابط عمومی و ارتباط مشتریان با آژانس مسافرتی از طریق پیام کوتاه
 و ….

تکنیک‌های پیامکی برای جذب توریست:

1- هنگام ثبت نام یا صدور بلیط شماره تلفن همراه مسافر را بگیرید تا همسفر پیامکی او شوید.
2-چند ساعت قبل از حرکت با ارسال پیامی‌ به مسافر، ساعت حرکت و محل حضور وی را یادآور شوید.
3- چند دقیقه پس از حرکت برای مسافر پیامی‌ ارسال کرده و برای او سفر خوشی آرزو کنید.
4- در طول برنامه‌های تور و متناسب با محل‌های مختلف برنامه‌ها را به اطلاع مسافر برسانید.
5- پس از مراجعت مسافر به شهر خود با ارسال پیامی‌ از همراهی او در سفر سپاسگزاری کرده و میزان رضایت وی را جویا شوید.
6- اگر از خدماتی که دریافت نموده اید راضی هستید با ارسال بعنوان مثل عدد 1 و اگر رضایت ندارید عدد 2 را پاسخ دهید
7- در بازه‌های زمانی مختلف تورهای جدید را به همراه تخفیفی که در نظر گرفته اید، به اطلاع مشتریان برسانید.
8- با ارسال پیام تبریک و تهنیت در مناسبت‌های مختلف به مشتریان قبلی نشان دهید با آن‌ها حس مشترکی دارید.

 

کاربرد سامانه پیام کوتاه ویژه آژانس های هواپیمای

سوالی برایتان پیش آمده است؟

برای دریافت پاسخ خود می توانید از طریق تماس، تیکت و … با ما در ارتباط باشید.

مشتاقانه پاسخگوی شما هستیم.